About Me

My photo
simple person, easy to understand, clumsy, like to smile.. that all i think

Followers

Total Pageviews

Muzicons - music widget with emotion!

Popular Posts

jom belajar menaip

Monday, October 4, 2010

about me







nama yang diberi nik muhammad fathi, umur 20 tahun. saya merupakan anak yg ke-4 dari 8 orang adik  beradik, merupakan anak paling nakal n bebal dalam femily aku...(T-T)..haha.. disebabkan aku ni nakal, ayah aku hantar aku kt sekolah ugama dri aku tadika lagi... tp aku tetap nakal jugak, da memang sebati ngn aku kot...hehe.. walaupun aku nakal, aku tk penah wt bnde jahat seperti mencuri or pukul anak orang. juz terajang lembut2 ade la cket...hee...
semasa aku still lg sekolah rendah, aku memang tak ramai kawan.. selalu duk sorg2 wt hal sndri je, sbb aku ni memang pemalu.. aish segan la aku nk cite lg pasal dlu... bek aku straight to the point...
aku sekarang ni belajar kt kolej profesional mara ayer molek, ambik kursus diploma in business studies, sekarang aku merupakan pelajar semester akhir iaitu sem 5...hehe.. tk lame g nak abis blaja...suke..
um...hujung tahun ni, aku akan lalui latihan industri insya'allah kt tmpt kelahiran aku kelantan.. 
ok tu je...abis..

keje pertama aku dpat time p indon, bwk beca motor... ni la first customer aku..


aku n abang aku, as you can see aku lg kacak..haha (poyo je)

pehal minah ni...sewel ek...haha

aku kuat...anak badang...haha..

No comments:

Post a Comment